
ZAMÓWIONE PRODUKTY NIE SPEŁNIŁY TWOICH OCZEKIWAŃ?
MASZ PRAWO ROZMYŚLIĆ SIĘ W CIĄGU 30 DNI
ZWROT W 3 KROKACH
Wysyłka
1. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 30 dni od daty doręczenia towaru. Prześlij zwrot zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru lub za pośrednictwem kuriera na adres Sklep Schaffa Al. KEN 97, lokal UH-5 02-722 Warszawa. Nie zapomnij dołączyć paragonu fiskalny, wypełnionego formularza zwrotu/wymiany oraz danych potrzebnych do zwrotu pieniędzy. Będziemy wdzięczni, jeśli otrzymamy produkt w oryginalnym opakowaniu producenta. Koszty zwrotu pokrywa klient.
2. Możesz również skorzystać z bezpłatnego zwrotu w ciągu 30 dni przy pomocy DPD Pickup.
Zapakuj bezpiecznie przesyłkę i zapisz jej pierwotny numer
Zanieś paczkę do wybranego przez siebie punktu DPD Pickup
Podaj adres mailowy operatorowi Pickup, otrzymasz na niego potwierdzenie nadania przesyłki
3. Zwrotu możesz dokonać także osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97 w Warszawie.
Skorzystaj z formularza zwrotu.
Przyjęcie zwrotu
Jeśli zdecydujesz się odesłać paczkę, po otrzymaniu paczki, pracownicy Biura Obsługi Klienta wprowadzą zwrot do systemu. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o jego przyjęciu.
Zwrot towaru jest możliwy gdy:
produkt nie nosi śladów użytkowania
zwracany produkt jest zapakowany w oryginalnym opakowaniu
do paczki dołączony jest paragon fiskalny
Zwrot środków
Przelew zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu towaru. Otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o zwrocie środków.
WYMIANA
1. Poczta Polska lub kurier
Odeślij paczkę na adres:
Sklep Schaffa
Al. KEN 97, lokal UH-5
02-722 Warszawa
Produkt prześlij zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru (nie listem poleconym) lub kurierem. Do odsyłanej paczki dołącz paragn fiskalny oraz wypełniony formularz wymiany/zwrotu. Skontaktujemy się z Tobą po otrzymaniu przesyłki.
2. OPD
Jeśli chcesz dokonać wymiany, w ciągu 30 dni zapakuj bezpiecznie przesyłkę i dołącz wypełniony formularz wymiany. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i zgłoś chęć wymiany towaru. Kurier dostarczy Ci nowy produkt, a nietarfiony zabierze ze sobą!
3. Sklep stacjonarny
Bezpłatnej wymiany w ramach tego samego modelu możesz dokonać osobiście w każdym sklepie stacjonarnym w Warszawie. Wymiany na inny model możesz dokonać jedynie osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97. W takim przypadku tracisz jednak możliwość zwrotu wymienionego towaru. Masz na to również 30 dni! Sklep Schaffashoes w al. KEN 97 jest nieczynny w niedziele.
Towar zakupiony w sklepie internetowym schaffashoes.pl, nie może być wymieniany w sklepach stacjonarnych, tylko i wyłącznie w sklepie internetowym.
ZWROT
1. Poczta Polska lub kurier
Odeślij paczkę na adres:
Sklep Schaffa
Al. KEN 97, lokal UH-5
02-722 Warszawa
Produkt prześlij zwykłą paczką pocztową za potwierdzeniem odbioru (nie listem poleconym) lub kurierem. Do odsyłanej paczki dołącz paragon fiskalny oraz wypełniony formularz wymiany/zwrotu. Skontaktujemy się z Tobą po otrzymaniu przesyłki.
2. Możesz również skorzystać z bezpłatnego zwrotu w ciągu 30 dni przy pomocy DPD Pickup.
- Zapakuj bezpiecznie przesyłkę, dołącz do niej wypełniony formularz wymiany/zwrotu i zapisz jej pierwotny numer
- Zanieś paczkę do wybranego przez siebie punktu DPD Pickup
Podaj adres mailowy operatorowi Pickup, otrzymasz na niego potwierdzenie nadania przesyłki - Przelew zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni od daty przyjęcia zwrotu towaru
Szczegółową procedurę zwrotów znajdziesz tutaj.
3. Zwrotu możesz dokonać także osobiście w sklepie stacjonarnym w al. KEN 97. Masz na to 30 dni! Sklep Schaffashoes w al. KEN 97 jest nieczynny w niedziele.
4. Zwrot towaru jest możliwy gdy:
- produkt nie nosi śladów użytkowania
- zwracany produkt jest zapakowany w oryginalnym opakowaniu
- do paczki dołączony jest paragon fiskalny